dör vilken sorglig människa jag är

Frågor om dig själv:

När fyller du år? – 3:e Augusti. Det är snart bitches, bara så ni vet.

Några piercingar? – Lilltån.

Vilken årstid är bäst? – Jag sitter ju ändå bara inne hela tiden så det påverkar ju inte

mig så mycket. Men vinter kan brinna i helvetet. Inte för att det var svar på frågan men.

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? – Ja. Andra människor är äckliga.

En utav många andledningar till varför jag är singel.

Frågor om dina vänner:

Vem är snyggast av dina vänner? – Alla förutom jag.

Vem är mest partyprisse? – Ingen, för alla är nolifers som hellre spenderar timmar

framför datorn. Typ.

Vem av dina vänner är mest ”evil”?  - Well, thats a hard one. JK JAG FFS.

Tio frågor om din familj:

Vem står dig närmast? – Alla har gått och lagt sig och Pillan är inte ens hemma så

ingen står nära mig just nu.

Vem är farligast i din familj? – Med tanke på att mamma inte slår mig (längre), och Pillan inte

tvekar på att göra det och är typ rövstark så säger jag henne.

Vem är roligast i din familj? – Min familj är sjukt tråkig. Eller dom tror att dom är kul men, nej.

Bara nej.

Hur många syskon har du? – En amöba till storasyster.

Har ni något husdjur? – En kattjävel och en hundjävel.

Vem sover du oftast med? – Jag är inte så mycket för incest, thank you very much.

Roligaste kvällen med familjemedlem? – EVERYDAY IS A PARTY HOS OSS. Nej.

Tolv frågor om idag:

Vad har du gjort? – Sovit. Dator. Blivit utdragen av mamma för att gå med hunden. Dator. Läsa. Dö.

Har du varit glad idag? – Är jag någonsin glad?

Har du varit ledsen idag? – JA FÖR JAG HITTADE INTE EN INTERVJU MED PIERCE THE VEIL

JAG VILLE SE.

Har du gjort något bra idag? – ... Nästa fråga tack.

Vad ska du göra nu? - Sova. HA. Sleep is for the weak.

Har du gjort något dåligt idag? – Förmodligen.

Vad har du ätit idag? – Mat. Vad brukar du äta liksom? Sick bastard.

Har du duschat idag? – Jag lever mer i tron att du inte behöver duscha om folk inte börjar dö

som flugor runt omkring dig när du går förbi. Sen får du tolka det hur du vill.

Är du trött nu? – Jag var trött för ca en timme sen men med tanke på att klockan är nu mitt

i natten så nej. Och det här är varför jag inte sover.

Vad händer imorgon? – Vad fötter imorgon?

Trivs du i skolan? – Well, jag har inte börjat skolan än så HUR FAN SKA JAG VETA DET

jag är inte Thats so Raven och kan ba se in i framtiden.

Har du varit i skolan idag? – Jag är to cool for school.

Annat:

Hur mår du just nu? – Som en kamel på island.

Har du piercat dig? – JA I LILLTÅN CANT YOU READ GOSH

Kärlek:

Är du singel? - Om man inte räknar alla mina imaginary relationships med kändisar så ja.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej. Jag lever inte i någon cheesy kärleksfilm.

Är du kär just nu? – I x antal bandmedlemmar. Jag ska för allas skull interäkna upp alla

för då kommer detta inlägg bli väldigt mycket längre än vad det redan är.

Har du kysst någon senaste veckan? - Nej för människor är äckliga.

Har du kysst flera på samma kväll? - Nej för människor är äckliga.

Har du ett förhållande? - Well.. Se första frågan under denna kategori och avgör själva.

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Kidnappning kan vara effektivt.

Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Josh Franceschi. HAHA i wish.

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Är du inte en bandmedlem så nej tack.

Har du varit tillsammans med två samtidigt? - I mitt schizophrena lilla huvud är jag tillsammans

med ungefär 50 stycken.

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Man måste ju vara helt cp i huvudet

för att göra det så nej.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Alltså du är så jävla rolig. Älskar dig.

2012-08-06 @ 17:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0