Kefalonia 2012

Mamma tappade armarna på flyget.
Träffade lite sköldpaddor vid hamnen.
Tog en båttur i en jättejätte fin grotta.
Sand och vatten och sådant.
Fick lite sällskap på vägen.
Var ute med båt och snorklade i havet och åt lunch på en av öns kändaste stränder och jag ser ju så glad ut på den sista bilden att jag tror jag smäller av.
Hotellet hade en jättefin fontän, eller vad säger ni?
Vi
 
Vi åt kinamat i Grekland. Bara känn ironin.
Lite allmänt fina bilder, speciellt den sista på melonmorsan.
 
Jag vet att det här inlägget nu förmodligen är aslångt och asförsenat men jaja. Bättre sent än aldrig.
 

Kommentarer
Postat av: Din favorit

ÅHHH vad mysigt det ser ut!!!! <3

2012-08-03 @ 00:20:12
URL: http://colorexplosion.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0