Avslutning 13/6-2012




Och då tar vi och konstaterar det självklara i dessa bilder. Jag är blek, Pillan är dvärg, vi gillar tuttar(se,sista bilden) och båda var oerhört taggade(se, första bilden). Så ja, skolavslutning. Slut på nian. Gått ur grundskolan. Känns pretty jävla amazing. Att jag pallde den där klassen i tre år alltså. Sen att vissa försökte göra upp för tre år av jävligheter sista minuten är bara bullshit, lägg ner förfan. Och som vissa kanske förstod på bilden jag la upp i onsdags grät jag inte floder över att lämna kvarnberga. Det bästa någon sa till mig den dagen var "Jag vet att vi hatar varandra, men hejdå iallafall." Brutalt ärligt och jag gillar´t. Sen gick jag ut med 265 i slutbetyg, höjt mig med 40 poäng och 8 MVG och det känns helt jäkla ok om jag ska vara ärlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0