Rise against Fryshuset 6/3 2012 del 2- Live



Inte världens bästa bilder eller videos, men jag är inget proffs. Så, ska ta och berätta lite nu då. Innan världens bästa Rise Against började spela hade dom två(brutaldåliga) förband. Och vi hade skitbra platser i mitten nära scenen, och när det första förbandet började spela fick några killar bakom oss tokryck och gör en ring och börjar kasta sig mot sidorna, där vi stod. Jag fick någon rakt på mig så jag hade en något svullen läpp igår. Chill. Så vi går ut och ställer oss på sidan, ett bra beslut. Sen efter lång väntar kommer Rise ut. Och det var så värt det. Dock är mitt kameraminne rövlitet så jag kunde inte film/fota lika mycket som jag velat. Men, fortfarande. Och om ni vill se fler videor kan ni ju gå in på min youtube kanal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0